ibland så bara vet man...

Skrivet: 2011-08-23 Kl. 01:29:27
hade jag varit en ängel, så hade jag varit en ängel med en vinge.
för sånna som mig ska inte kunna flyga för långt ensam.
för jag är för trasig och oanvändbar fast jag tycker att jag är som alla
andra nu, men jag är så långt ifrån alla andra.
och kommer aldrig att vara som alla andra.

men tillsammans med dig älskling, så får jag tre vingar.
två ifrån dig och en som tillhör mig redan ifrån början.

du får mig upp på fötter när jag har ramlat.
du får mitt leende att stiga till topp när de har fallit.
min klump i magen får du att bli till fjärilar.
mitt hjärta kan slå ett extra slag när du ler på de dära speciella sättet.

det ska vara du och jag älskling, annars får jag svårt att sväva igen.
you make my day. jag kommer att älska dig nu och föralltid, min prins.


jag tror på oss...eller jag vet att det är vi.
/KN

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0