glöm inte att släcka ljusen.

Skrivet: 2011-12-11 Kl. 22:42:45
god kväll.
idag är det söndag, och det menas med att vi ska tända tredje ljuset,
men nu ska jag tala om att jag faktist tände det redan igår, jag kunde inte
hålla mig, men det gör väl ingenting.:)

idag har vi bara legat i soffan och degat tills bröderna lind kom förbi
en sväng, efter de så drog vi hem till mamma och åt middag med alla
och väntade på att syster rikke och hennes familj skulle komma hem ifrån barca.
efter dom hade kommit så åt några lite smörgåstårta och vi andra fick en macka
sen åkte vi hem till oss..

nu sitter vi och kollar på hus här i stöde, men det var inte så många
till salu just för tillfället, men det kommer väl fler så småning om.
varför ska vi bo i en liten trång lägenhet och har en katt som är galen,
när vi kan bo i ett hus med en glad ute katt? :)

imorgon blir det jobb för min del, 14-20.. fast innan så ska jag hem till mamma
och vara med syrran lite, sen ska hon få en present utav mig också!
ha en bra kväll alla. glöm inte att släcka ljusen!
kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0