fest och för mycket fest

Skrivet: 2011-02-07 Kl. 09:03:06
God morgon.
jag har blivit människa idag. eller lite grann iallafall.
vi var ju på 20+20 års fest i lördags och kajsa nilsson blev
tok för full.. så jag har aldrig varit så bakfull som jag var i söndags.
var fortfarande full till mitt på dagen, sen börjar huvudvärken komma.

Jag och älskligen tog en liten prommis i det fina vädret och
sen åkte vi på kalas till tommy som fyllde 26 år! :)
Av oss familjen Nilsson så fick han ölglas med tunna kanter
som han blev jätte nöjd och glad av! :)

*vissa saker kan man inte få ogjord, jag ångrar mig.

Men nu ska jag läsa lite bloggar, jag pallar inte skolan nå mer.
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0