jag har en vinge, samma har du. Men tillsammans blir vi hela och flyger ihop.

Skrivet: 2011-02-25 Kl. 21:55:32
att tiden går så fort och de allra bästa vännerna försvinner.
dom som jag trodde att jag skulle spendera mitt liv med, berätta
mina hemlisar för, försvann.
när jag ändrades som person fanns några få kvar.
men till och med där så ramlade några vänner av i farten medans
jag bättrade mig ännu mer.

det är tragist ändå.

men nu väntar jag och älsklingen på att big brother ska börja.
hoppas det är lika bra som alla andra avsnitt.
jag gillar venessa, hon som är kille fast nu är tjej och rickard.
och självklart norrlänningen och tjejen han sitter fast med.
vem gillar ni mest? :D

ha en lika mysig kväll som mig.
puss
/kn

en lycklig älskipälsk! :D


ett lyckligt oss! <3


och ett litet mms utav den vackraste!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0