kärlek till min familj och min pojkvän.

Skrivet: 2011-01-12 Kl. 23:59:34
God kväll.
jag som verkligen hade sett fram emot min resa till göteborg
och att få lära mig så mycket mer om change + sälja mer.
men vad händer?
jorå, Kajsa nilsson får självklart magsjuka redan efter första dagen.
spryr som jag vet inte vad.
så jag fick åka hem idag fast min kropp bara ville ligga ner och sova så
pallrade jag mig hemmåt iallafall.

så nu får jag krya på mig här hemma.
men när jag väl sitter på planet hem så bryter jag ihop.
det har hänt en grej inom familjen som tog de sista krafterna jag hade
och inte bara de, jag saknade min prins så in åt skogen, så jag började
grina och fick nästan panik.
men när jag väl fick kliva av planet och starta om mobilen så fick jag ett
sms där de stog att allt var okej och att det inte var någon fara.
puuuhuu, andas ut.

men nu måste jag sova IGEN och ladda kroppen och få ny energi så
jag och min kropp få hämta sig efter en jobbig vecka i magsjuka.

puss
/kn

mina underbara syskon.


och första bilden på min prins och mig!<3 :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0