då blev man ensam för de skulle ha killdag

Skrivet: 2011-07-16 Kl. 12:12:35
god dag folket.
idag blev jag och älskligen väckt utav min älskade syster rikke och hennes
dotter nikki som bombade in halv 9 och ville busa lite.
så jag blev pigg och klev upp, robin somnade om dock.

väckte robin efter någon timme och slängde oss i bilen och åkte till andra syster
Tina där alla var, dock han vi inte vara där länge innan mamma bestämde sig för
att åka till city gross för att handla lite.

sen när vi väl kom hem så hoppade robin in med pappa i chevan och stack,
jag som ville följa med MEN ICKE! de skulle ha killdag..
sämst, suger att vara tjej ibland. jag vill ju också kolla på bilar och så.
men jag får nog vänta tills ikväll då! :)

ha en underbar dag!
puss
/kn


lägger in en gammal cool bild på mig. EHEHE

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0