det är super jobbigt, men jag kommer att bli glad i slutändan.

Skrivet: 2011-07-20 Kl. 22:40:49
godkväll folket.
idag har jag jobbat, har varit ganska lugnt ändå för att vara sommar på birsta,
men det är otroligt skönt för då hinner jag ta och plocka upp lite varor och så.
men av någon konstig anledning så var jag så otroligt trött när jag kom hem,
kan dock bero på att jag har jobbat så mycket.
otroligt jobbigt nu när syster m. familj är hemma. men som sagt, det kommer löna
sig när lönen trillar in på kontot.
efter jobbet idag så åkte jag hem till familjen istället för min lilla familj i stöde.
så jag och mina två systrar var ute på bilbingo idag, ingen vann konstigt nog.
Tina och Rikke brukar jämt vinna. men idag vann ingen.
Bättre lycka nästa gång om jag följer med. EHEHEH!
ska kika på film nu innan jag går och lägger mig.
för imorgon väntas jobb.
ha en underbar kväll/natt.
puss
/kn

älskade familj, men kolla på mitt trollhår.SÅ LÅNGT! blir galen.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0