min underbara del utav sommarn!

Skrivet: 2011-07-13 Kl. 23:47:36
EHEHEH!
törs man ens skriva hej och börja ett inlägg?
jag försöker iallafall.

HEJ,TJEBBA OCH GODKVÄLL!

hm, såg att det var vid studenttider jag skrev senast, och det var ju som sagt
ett bra tag sedan. vad har då hänt sen dess?
jag tog självklart studenten, full och glad, grät och skrattade.
solat och badat, och blivit kattmamma åt världens underbaraste katt.

just nu har det varit ganska så fullt upp med jobb, och det tackar man ju för
vid denna årstid. Så jag "nystudent" Kajsa Nilsson jobbar fortfarande åt Change,
där jag hade praktik och exta jobb som ni vet?
Så nu samlar jag pengar till en resa till barcelona.. eller samlar och samlar?
jag sparar till fickpengar eftersom jag fick resan dit utav min älskade syster Rikke och
hennes flickvän Isa som bor där i studentpresent.

men självklart kan jag ju inte spara pengar så bra, så jag spenderar ju ganska mycket
pengar på kläder och inredning också. EHEH (A) spelar oskyldig nu.

Men nu kanske man ska ladda batterierna och sova. Ska ju jobba imorgon 9.45-16.00!
Och efter det så ska jag fika en stund med min älskade kompis Ida, sen ska jag fullfart hem
och spendera tid tillsammans med min familj, nu när alla är hemma (rikke, isa & nikki)


jag och josefin när vi är fixad och klar inför studenten :)


min älskade katt med ett oseriöst namn, Birgitt! :)


jag och kissisen min <3


jag och sötisen min, på crusing! <3


jag själv fick ju köra pappas impala och köpa glass. (benig rygg såg jag!) haha

Men det var allt för mig denna gång, får se om jag hinner skriva nå mer i sommar!
puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Jossan

Älskar den bilden<3

Tidpunk: 2011-07-22 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0