ni får kolla efter en ljus enare.

Skrivet: 2011-03-29 Kl. 10:42:17

4 dagar, nästan 5 dagar sedan jag bloggade sist.
jag vet inte om det är lika kul att blogga längre,
och vette fan vad jag ska skriva om heller?
om design är så jävla ful också, så blir ju inte direkt sugen!


Hej!
sitter på skolan nu och gör absolut ingenting, vi har lektion
men jag och josefin är redan klar, så vad ska vi göra då?
INGENTING. sämst.

men idag efter skolan så ska jag vara med bodil och elin,
vi ska äta middag och mysa lite bara..
kan gissa på att de blir mycket skvaller iallafall! ;)

sen kanske min prins kommer under dagen? vem vet?
inte jag iallafall, få ta och ringa karln senare under dagen!

bara så ni vet har jag klippt och färgat håret.
jag har ljus hårig nu så ni vet :D

ha det bra
puss
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Jo men de har ändå gjort fel. Piercaren som jag var hos sist ville tom anmäla den som tagit först, inte för att den stötts ur utan för att de gjort fel. Och ja, jag vet haha :) men tyvär bryr jag mig inte om ärr och sånt, ska ta hål igen ändå.. haha

Tidpunk: 2011-03-29 @ 13:38:32
Bloggadress/URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0