ett äkta skratt är ett lyckligt liv

Skrivet: 2011-05-11 Kl. 12:39:32
godmorgon! :)

idag har jag bara varit hos älsklingen för jag är ledig ifrån skolan
idag eftersom jag är klar med alla kurser som vi har idag :)
kung kung kung, nu börjar jag verkligen förstå att det är inte länge kvar! :)

Vill bara att min lilla prupp ska komma hem nu, för jag har tråkigt och det
finns ingenting att göra :( men han slutar ju snart :)

älsklingen gjorde en god grillad middag igår tillsammans med potatissallad
eftersom vi har varit tillsammans i 11 månader igår :)
sen på kvällen så myste vi bara tillsammans med tv :)

men nu ska jag chilla vidare :)
ha det bra!
puss
/kn





lunarfjortis

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0