att de överdriver JÄMT!

Skrivet: 2011-11-04 Kl. 21:57:08
synd att de inte fattar hur viktigt det är med vår storlek.
det är ingen som mår dåligt över de som dagbladet visar upp de.
sällan media förstorar upp allt.
jag älskar att bära min BH storlek på min skylt.
jag är stolt över min storlek och bröst.
CHANGE - fortsätt vara bäst på de vi gör. <3
http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.4069012-personalen-tvingas-avsloja-bh-storleken
men idag har jag och elin varit i sundsvall på birsta och över allt.
jätte mysigt var de, och nu sitter jag och väntar för att se vem
som åker ut ur idol, hoppas de är andré eller vad han heter.
snart kommer min prins hem också!
jobb imorgon.
kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0