ondcirkel, inte min grej.

Skrivet: 2011-10-21 Kl. 23:33:24

dagen började som ett helvete!
men nu har jag bestämt mig en gång för alla.
jag tänker aldrig mer acceptera dig, och så du beter dig.
varför ska jag gå in i en ond cirkel när jag vet att du aldrig kommer att ändra dig.
speciellt inte för min skull, inte för någon annans skull heller.
den dagen mina barn kommer till världen kommer du aldrig få träffa dom,
om du beter dig som vanligt.

men jag åkte till syster Tina senare på dagen iallafall, vilket var super mysigt.
busade med tea som bara den och blev bjuden på middag!
helt underbar fredagsmys kväll!

nu är jag äntligen hemma iallafall,
prinsen och jag ser på någon skit film.
KRIGFILM! hatar de.
kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0