en dag som denna.

Skrivet: 2011-09-25 Kl. 21:34:06
godkväll.
idag har jag varit på tre års kalas hos min älskade tea som har blivit
stor tjej.
efter det så åkte vi och köpte en ny soffa som är super fin och skön.
eller ny och ny, den är ny för oss! :)

men det allra värsta idag är att jag har laddat hem en film i TVÅ VECKOR,
som äntligen har kommit hem nu.. så då tänkte jag att jag skulle ha en
myskväll ikväll med min prins.. men vad ta karln och gö då?
joråå, han tar och kriga, han ska kriga dataspel nu..
ska kasta ut datorjäveln ur fönstret.

men idag är det en sån dag jag vill vara med min soulmate.
min älskade b.
jag behöver en kram, jag behöver uppskattning och jag behöver
bara en vän, en allra bästa vän.
men hon är långt bort, för långt bort för att ta bilen, för att ta bussen,
även för långt bort för att ta tåg.
du har inte ens varit borta halva tiden? och jag har redan blivit halv.
jag saknar dig min vän, min allra bästa vän, min soulmate. <3
jag älskar dig och saknar dig varje dag.<3
kn
min älskade tre åriga systerdotter.<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0