jorå, jag kan inte gå!

Skrivet: 2012-02-09 Kl. 18:59:48

nä nu ni, JÄVLAR vilken mensvärk jag har.
man kan ju tro att jag är gravid för magen
är så uppsvälld också! så trevligt ändå.

jag har träningsverk som fan idag, jag kan
knappt gå, vankar mig fram.
som ni kan förstå så tränade jag igår.:)

jag tränade, diskade, lagade pizza,
städade, moppade, dammsög.
jag gjorde allt inom städväg igår.
man är ju som en morsa i sitt eget hem.

imorgon jobbar jag fram till 15.00 sen raka
vägen hem och vänta på mamma Tina
och barnen för vi ska till Vemdalen.
WEEEY!
jag ska träna, åka längdskidor varje dag!
nice! då kommer jag garanterat få träningsverk!
kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0