My new life.

Skrivet: 2012-02-07 Kl. 10:06:02

beautiful day!
var super trött imorse fast jag sov inatt,
trots fullmånen!
det var nog bra länge sen jag gjorde de.
men jag slet mig upp ur sängen, gjorde
mig klar för en dag på jobbet!

så nu väntar jag på att kunderna ska komma in!
känner mig sjukt peppad på att sälja idag!

efter jobbet så kommer josefine hit, för
vi ska äta middag tillsammans på Ikea!
bra gott och super billigt! love it!

i helgen ska ju jag mamma, Tina
och hennes barn fara till Vemdalen!
sjukt peppad, ska hyra längdskidor och
träna lite i helgen hade jag tänk!
inte dricka en droppe alkohol heller!
jag har startat mitt nya liv!

sååå istället för en trocca idag så tog
jag vanligt kranvatten!
nyttigare och billigare!
kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0