tur att det finns en prins i mitt liv.

Skrivet: 2012-02-05 Kl. 17:44:33

tänk att de alltid ska finnas folk som lägger sig
i andras liv, man kommer aldrig ifrån det.
att mata på vad som är rätt och fel när personen i säg
inte ska ha någonting med det att göra
i från första början.
låt mig vara och låt med leva, lev ditt liv
så lever jag mitt.
låt mig flyga om det är det jag vill. stanna
på och titta på mig med ett leende
på läpparna istället för att lägga sig i.
My life!!

idag har jag jobbat och efter det hade jag
tänk att fara hem till min älskade prins.
hm, söndag idag, det blir nog en slappsöndag.
jag är trött i både kropp och själ.
kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0