en dag för sånna som mig.

Skrivet: 2012-10-07 Kl. 12:00:36
Idag är det en Kajsa-dag.
En söndag.
En söndag full med ångest.
och jag var inte ens ut igår, inge sprit i min kropp.
Men en söndag med söndags-ångest ändå(?)

Min kropp bryts sakta och hårt söder inifrån.
Känslor, själ och lyckan bryts ner.
Misshandel inuti min kropp pågår.
Jag är ledsen och sårad.
Öppen och blödig.
 
Jag önskar jag vore mer.
Vilket jag alltid skriver, jag vill vara mer.
Mera mig. Mera jag. Mera Kajsa.
Hur ska jag kunna bli mer jag när jag bara åter, åter och återigen bryts ner inifrån?
 
 

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

ingen kommer kunna bryta ner bästa kajsa! fikamys någon dag? love u! puss och kräm

Tidpunk: 2012-10-09 @ 21:31:58
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se
» C

Hoppas du repar dig & att denna söndag blir bättre..

Tidpunk: 2012-10-25 @ 12:46:27
Bloggadress/URL: http://chilluhuru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0