22 dagar kvar, 2 år och 10 månader <3

Skrivet: 2013-04-10 Kl. 10:48:25

22 dagar kvar och jag ska börja dagen med att äta frulle, för fyfan vad jag är hungrig.

Igår så drog jag till stan och va med mamma, Tina och barnen. Käkade middag och bara va hos mamma och pappa. Sen drog jag till Tessa för hon skulle åka och handla men har ingen bil så man är ju en god vän och ställer upp. Sen blev jag kvar hos henne ett tag. Surrade lite skit och käkade nötter.

Och idag har jag ingenaning vad jag ska göra, mer än att käka frukost då och dricka en kopp hallonbladste. Men nu, upp och hoppa! <3
Grattis till mig och robin som har varit tillsammans i två år och tio månader idag. <3 min prins.

Ha en bra dag.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0