29 dagar kvar

Skrivet: 2013-04-03 Kl. 10:11:59

De är något fel med mina ögon, de bara svider och rinner tårar hela tiden. Precis som att jag skulle haft ögona öppna länge och inte blinka. Har de med graviditeten att göra eller är de något annat? De är as jobbigt iallafall.

Nu så sitter jag i soffan och robin ska i väg till gamla lägenheten och såga ner gamm sängramen och sen är de bara städningen kvar tror jag. Har inte varit där på ett tag så kommer inte ihåg hur de såg ut! Vi skulle ju ha varit ute där 1/4 men eftersom vår hyresvärd varken svarar i telefon eller kommer dit så har vi kvar nycklarna och jan verkar inte så intresserad att hyra ut den till någon annan.. Men vi ska se till att allt är klart den vecka iallafall.

Blir till att käka frukost för min del nu, göra mig klar och sedan ska vi väl mot stan eftersom jag missade ju tiden igår hos barnmorskan. Så 13.30 ska vi vara där idag. Ska bli så spännande. Sen hem igen och min älskade robin att jobba direkt efter åt och kommer hem 2 inatt. Sämst. Men så är de.

29 dagar kvar till BF<3
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0