Älskade hjärtat. Välkommen ut nu <3

Skrivet: 2013-04-10 Kl. 19:05:21

Idag blev det en sväng till elin för att snacka lite med henne och busa lite med Manne. Marie och Alvin kom efter en stund också. Så där sitter dom med en varsin unge och jag höggravid.. Ville just inget annat än kalva just där och då.

Sen drog jag och marie till E14 baren för lite käk, mötte upp mattias och Niklas också. Så en pizza blev de. Stenhård och kolsvarta kanter. Tack för de.

Och nu sitter jag i barnrummet och har precis vikt in lillens kläder i garderoben. Jag köpte ju en trådback för någon dag sen ju. Så de har jag fixat nu :) så nästan alla kläder ligger där, har ju lite otvättat samt lite kläder som redan ligger nedpackad i bb-väskan.

Du få gärna komma ut nu bebis, vem du nu kan vara. Mamma och pappa vill träffa dig och längtar efter dig. Och du är redan älskad av oss alla <3

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0