Besök i staden.

Skrivet: 2013-04-06 Kl. 17:48:00

Idag har jag mått bättre, mycket bättre sen igår. Kanske berodde på sömn, vad vet jag!:)

Jag och Lillie har varit på klädbytardag i nedansjö, tänkte kolla om jag hittade något till lillen men allt var bara i rosa. Och tyvärr så vill jag inte att min pojk ska ha rosa kläder med blommor på! Någon måtta få se va. Efter de så drog vi till stan för att träffa Tessa och hennes kompis Jenna. Sprang runt där lite innan vi drog vidare hem till Tessa. Och där gjorde sig brudarna klar inför fest. Gjorde bål och sminkade sig ruggigt snygga, iallafall Jenna. Tessa surrade bara med mig och Lillie och va stressad + typ borstade håret. Haha :)

Men jag längtar också tills jag få göra mig snygg, sminka mig fin, fixa håret och på med snygga kläder.. Men de kan jag ju göra nu också, men vem gillar ett träsktroll med mycket smink? Njah! Inte jag iallafall.. Men snart så <3 när lilleman är ute få mamma ta och bli skinnybitch igen :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0