Bröst!

Skrivet: 2013-04-27 Kl. 09:24:52

HELVETE! Mina bröst. Dom sprängs, är enorm, de är huuuur mycket mjölk som helst och min lillkille verkar inte vilja vakna. Han bara sover fast han behöver käka nu. Jag har försökt väckt honom, men han vill inte vakna.

Inatt, första natten hemma har varit oförskämt bra. Fick vakna engång inatt och ge honom mat, fick dock vara vaken en timme efter amningen innan jag gav honom till robin. Fick byta två bajs blöjor på raken och byta kläder för lillen kissade ner allt. Sen la dom sig i soffan tydligen? Inser jag när jag vaknar av mig själv och lillen är fortfarande inre hungrig? Haha vafan? Jag ska väl inte klaga när jag väl få sova. Men har jag grädde i tissarn eller? :)

Ska prova väcka han igen och se om han kan käka lite.. Han ska ju ha mat typ varje 3:dje timme.. Och han har ätit en gång på 6 timmar.. <3 mammas sovtuta.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0