Här ligger jag och är vackrast i hela världen.

Skrivet: 2013-04-26 Kl. 20:11:10

Jag fick komma hem idag, vilken lycka. Men vilken match de va att packa ihop allt och ta oss ner till bilen. Herregud. Jag var helt slut när vi kom fram, fast jag inte ens bar något. Jag hade min väska på ryggen sen hade robin ALLT + bebis. Min fästman kan han <3

Innan vi for hem så åkte vi på Coop och handlade. Fyllde både kyl och frys med käk. Så förhoppningsvis så slipper vi åka och handla på ett tag. Vi ska försöka isolera oss ett tag. Bara vara vi och komma på hur de är att leva i vardagslivet med en till i familjen. En till som vi måste anpassa oss efter. Min älskade son, som jag inte kan sluta kolla på.

Väl hemma så känns det helt fantastiskt. Lilleman fick träffa sin farfar för första gången idag också, eller farfar fick träffa Walter, för lille Walter låg ju och sov hela tiden. Haha :)

Ps, jag kommer att bomba bloggen med bilder på lilleman nu, men de hoppas jag ni förstår. Han är det finaste jag vet.


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Amanda

Du får bomba med så mycket bilder du vill för han är så söt! Och hela familjen, för han har en så otroligt snygg mamma!!

Tidpunk: 2013-04-26 @ 22:25:24
» Matilda

Bomba hur mycket du vill!!!! :D åh, jag vill komma och hälsa på snart!

Tidpunk: 2013-04-27 @ 10:06:36
Bloggadress/URL: http://fotografmahuldan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0