KÖP!

Skrivet: 2013-04-29 Kl. 22:03:12

Jag måste ju hojta till nu med lite reklam här om topparna jag köpte idag på kappahl. Sömnlösa toppar/bh som finns i alla möjliga färger och kostar 149kr. Supersköna och känns knappt. Brottarrygg är de också, vilket sön avlastar mina spända axlar.

Men lite synd att jag ska vara så fjortis att jag köpte en rosa och inte tänkte ett snäpp till. Men som tur är köpte jag ju en svart åtminstone. Kommer vara perfekt att ha om nätterna sen när spänningen i brösten har släppt. (Y) världens bästa köp som jag rekommenderar till alla som är less på bh. Man behöver inte amma eller vara gravid för denna.

Imorgon ska vi till rönningen på middag hos Elin,Jimmy och lillemanne. Jimmy hade även slängt ihop massa rat så de blir lite majbrasa kollning på gården deras också.

Men innan de så ska Robins mormor och hennes karl komma och hälsa på och träffa lillen för första gången. Hoppas nu på en bra natt så vi orkar med detta. Men imorgon behöver vi ju i te kliva upp innan 7 och åka till stan som vi ha gjort i 2 dagar i rad. Härligt!!

Fick kvällsbesök av lillens mormor, hon blev Walle och kajsa sugen. <3
på bilden ligger jag och ber med mormor. Haha<3
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0