Lite sen födelsedagspresent.

Skrivet: 2013-04-16 Kl. 21:11:23

Vi åkte till stan, käkade på biteline då robin blev så avis på mig igår då jag käkade där. Men idag blev de en pizza för min del. Åkte vidare mot media markt för jag skulle köpa en mindre kamera då jag tycker system kameran kan vara lite klumpig ibland. Hade ju pengar sen jag fyllde år samt presentkort sen betalade robin resten som födelsedagspresent. Så nu har jag äntligen fått den.

Åkte vidare till bergeforsen för att kolla hur fisket såg ut där, självklart var de han som kollade de och inte jag. Jag satt kvar i bilen och blippade på kameran. Sen åkte vi och tvättade bilen i Haga.

Och just nu kollar vi på en skit film och äter gurka, morötter och dipp. Mums. <3 men eftersom denna film suger så hoppar jag och bebis ner i badet istället. Härligt.. Sussar hos mamma och pappa denna vecka då dom är i fjälls så jag har nära till sjukhuset om jag skulle få sådär ont i skallen igen som jag hade igår.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0