Sista dagen hoppas jag.

Skrivet: 2013-04-25 Kl. 19:00:46

Mobil inlägg återigen = att vi inte har kommit hem än.

Mitt blodtryck går alltså upp och ner, imorse va de högt (8.00) sen under lunch va det perfekt (14.00) och sen ska jag göra dagens sista ikväll (20.00) samt att de blir ett till imorgon bitti. Som jag har fattat det som så får vi alltså åka hem imorgon efter blodtryckskollen som är klockan 8.00 då.. Eftersom de vill ha kvar mammor på sjukhuset i 3 dygn som har haft havandeskapsförgiftning. Och imorgon är det ju mitt sista och tredje dygn, så antingen blir det vän blodtrycks medicin eller inget alls. Hoppas självklart på inget alls.

Ska handla lite käk och sånt imorgon innan vi åker hem till oss. Allt lär ju vara gammalt i kylskåpet nu. Tänkt att jag har legat här en hel jävla vecka idag, mycket som har hänt på den veckan. Bästa veckan i mitt liv iallafall. <3

Och på söndag är vi tillbaka här igen för en kontroll på lillekillen. Ska väl väga och kolla lite reflexer kanske? Har ingen aning.

Idag har de varit mycket främmande och mamma kajsa och pappa robin är helt slut. Jag har varit väldigt nära till gråt hela dagen (läs ha gråtit hela dagen) pga alla hormoner som är nu samt att lilleman har varit lite bökig med amningen fram till middag.. Men nu är de fullt ös. + att mjölken har runnit till för mig nu också. Det var en stor sten som fall ifrån mina axlar.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0