Sjukhus övernattning

Skrivet: 2013-04-14 Kl. 10:55:27

Men nu kan jag äntligen blogga via mobilen. De har ju legat nere ett tag. Men här kommer ett inlägg iallafall.

Fredags blev ju inte alls som jag och robin hade tänkt. Vi var ju till barnmorskan som vi sa men sen fick vi åka upp till förlossningen för mitt blodtryck va jätte högt + att jag hade äggvita i urinen. Så hon trodde att jag utvecklade havandeskapsförgiftning. Och när vi väl kom dit så kom doktorn fram till att de är bäst jag få vara kvar över natten för att dom skulle kunna ha koll på mig och göra massa prover. Robin fick också en egen säng på sjukhuset, så han sov över med mig den natten <3. Och som tur va så fick jag åka hem på lördagen för att proverna såg bättre ut. Men jag ska tillbaka på måndag för nya prover och ett tillväxt ultraljud. Ska bli kul att se bebis igen :)

Men igår så tog jag en kortare prommis och de ångrar jag skapligt idag. Jag kan inte gå, jag kom knappt ut ur sängen imorse. + att jag ha tagit två värktabletter så hjälper de inte. Det är bäckenet som dödar mig. Så när robin kommer hem ifrån fisket så ska vi åka till akuten. För jag måste få smärtstillande, jag KAN inte gå. Jag får panik.

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elin J

Men älskade vän!!! :( <3

Tidpunk: 2013-04-14 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0