Skapat ett liv, som redan är fantastisk.

Skrivet: 2013-04-18 Kl. 07:19:50

Juste, glömde lägga ut denna bild. 95% av graviditeten är klar, så jag bara ha 5% kvar. Och här tycker jag att jag har en långtid kvar tills bebis är här, men vilken jävla tid jag har gått igenom och jag måste inse att jag inte ha mycket kvar. Även om jag skulle få gå över i två veckor så är ju de ett ögonblick än de jag har passerat redan.

Jag är så sjukt stolt över mig själv. Hur jag har kunnat vända mitt liv som jag har gjort. Från botten till toppen, från sår till att läka, från halv till hel, från snorunge till blivande mamma. Detta är ju helt fantastiskt, att jag ska bli mamma, att jag och robin har skapat ett liv och en EGEN familj. Och det känns ju het fantastiskt. Min älskade sambo ska bli världens bästa pappa, och jag mamma. Vi ska visa vår son den rätta vägen in i livet, och lära han att bli en bra människa. Gud så jag längtat.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0