Uppdatering av dagen.

Skrivet: 2013-04-19 Kl. 22:08:52

Kvar blev jag... Nu ifrån klockan 18.00 har jag samlat urin.. IGEN!! Ända fram till 06.00 imorgonbitti, för att se om proteinet har ökat eller inte. Om de har ökat blir jag ju garanterat kvar annars vette tusan, kanske får åka hem då, lite permis sådär.. ;) nä men jag har ingenaning. Lika bra att vänta och se vad läkarna säger imorgon.

Haft mycket besök idag, Josefin idebring var hos mig i flera timmar idag <3 Sen kom mamma och pappa, sen kom nattis, mattias och Josefin (igen) en sväng och sa hej bara, sen kom min älskade sambo som jag har saknat så mycket och sist men inte minst så kom Tina och Tea en sväng. Men nu är jag helt ensam då robin åkte hem nyss. Han ska fixa de sista inför bebis ankomst + att han ska sova ut då han har sovit dåligt om nätterna då jag har legat här.

Men läkaren undersökte mig förut idag och hon gjorde en hinnsvepning och kände om jag var öppen. 1cm och tappen var mjuk eller va hon sa... Så de är ju en cm utan tio som är klar. Haha 9 kvar. De är väl så man ska tänka?! ;)

Imorgon kommer de mer info om vad som händer med mig.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0