V38 (37+0) och 20 dagar kvar <3

Skrivet: 2013-04-12 Kl. 10:34:19

Sådär! Då har jag bara 20 dagar kvar tills träsktrolls kroppen är borta, eller barbamamma som min kära syster säger. Men 20 dagar, de kommer gå fort de. (Hoppas jag)

Nu ska jag sminka på mig ett eller två ögonbryn, fixa till garnet lite (läs sätt upp de i en svans) och sedan invänta min man. Lite smått nervös inför barnmorske besöket idag. Ska bli kul och se hur hon reagera på hur mycket jag gått upp. Hon som sa att jag bara fick gå upp 10-12 kg. Eheheh! Jag har
Gått upp liiiiiiiiiite mer än det, skyller på vätskan i kroppen.. Ehehe <3

Välkommen v 38(37+0) idag! <3
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0