Välkommen v39 och 13 ynka dagar

Skrivet: 2013-04-19 Kl. 04:42:43

Då har min bekant fått sin son. Hennes underbara fina son. Som kom en dag efter BF på 4100g någonting. Och han ser så fin ut på bilderna :)

Så nu har jag två vänner som ligger på samma våning som mig, fast jag på bb, ena på 45:an och frida har jag ingenaning om vart hon ligger. Kan nog vara förlossningen fortfarande som bara är några meter ifrån mig. Så detta är ju 2/3 brudar jag brukar träffa som också va gravid. Så nu ligger vi 3/4 inne på sjukhuset och josefine nordlinder verkar klara sig bra än så länge ;) haha. Ganska kul ändå. Men nu ska jag försöka få mig lite sömn då blodtrycket va okej då jag har sovit och jag nyss ha lämnat urin.. Få se vad de säger då.

Jag vill också få ut min älskade bebis. Och idag inser jag ju att jag går in i v39 (38+0) helt sjukt.. 13 dagar kvar och skriver som jag skriver varje vecka, jag hoppas han kommer tidigare.<3 mamma är redo nu.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0