Första pulkaturen.

Skrivet: 2013-12-06 Kl. 19:35:46
Idag har lillälsklingen åkt pulka för första gången i sitt liv. Och han satt ju som eb kung i pulkan. Han brydde inte sig så mycket, han trodde väl säkert att de va vagn han åkte eller något. Haha.





Han är vaken fortfarande, men somnar väl snart. Mammas lillkillen. <3
Det är sånna här kvällar man önskat att man hade någon hjärtevän. Känns så tråkigt att sitta ensam på en fredag och kolla på tv. Inget fredagsmys alls. :( men de kommer väl bli bättre de också.

Jag har ju varit hos en spåtant här i veckan. Och hon sa så mycket gott om mig och mitt liv så att jag var så lycklig i kroppen. Så lycklig så att jag kunde inte komma tillro när jag skulle sova. Jag vill inte ta upp den delen som gjorde mig mest lycklig, för de håller jag hemligt.

Men hon såg mitt arbete och min blivande skolgång, hon tyckte absolut att jag inte skulle tveka och att de skulle passa mig perfekt och att jag skulle inte ha något problem med de.
Hon sa att Walter va en klok liten pojk och att han kommer jag inte behöva oroa mig för så mycket.  Hon såg att jag skulle få 2 barn till, alltså 3 barn. sen såg hon att jag kommer att bo i hus också, och inte vilket hus som helst. Utan ett eget byggt hus, eftersom inget skulle falla mig i smaken, tjurskalle sa hon!;) 

Ja.. Sen kommer jag inte ihåg nå mer :')
Men de va bara massa gott hon snackade om. Gulliga lillatant. Tänk så mycket jag lämnar kvar i en liten kaffekopp. 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0