Bebis spakar

Skrivet: 2013-01-15 Kl. 09:18:54

Idag ska jag till sjukgymnasten, och hur kan de komma sig att jag inte ha så ont just idag då? Så nu måste jag röra på mig innan jag ska iväg till henne. Håller tummarna att hon tar mig på allvar idag då.

Lilleman spakar otroligt mycket nu för tiden, det är liksom inte några små puffar längre. Utan hela sparkar och rörelser. Kul :)

Inatt sov vi hos mamma och pappa för robin skulle köra på körskolan imorse, då slipper jag kliva upp klockan 7, blev 8 istället. Och imorgon så ska jag och mamma lämna in bilen min någonstans i birsta för att fixa rutan min, och kommer att hämta den på torsdag. De känns ju skönt. :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0