bebismage med frukt.

Skrivet: 2013-01-12 Kl. 22:08:36
Då borde min sambo komma hem när som helst. Det ska bli så mysigt att få umgås med han innan vi går och lägger oss. Han har ju kommit hem runt 1-2 varje natt hela veckan, och då har ju jag sovit. Så det här ska bli supermysigt.. Jag har även fixat lite lördagsmys gott, hoppas han inte blir besviken, för deg är inte chirre och dirre utan fruktsallad med glass. Men det är ju supergott de med, jag och bebis behöver lite frukt.
 
Jag hade så tråkigt här hemma så fast jag INTE KAN/SKULLE plocka undan julen så har jag gjort det iallafall. Bytt gardiner, plockat bort julen och bytt lakan/örngott i sängen och tro mig. Det känns i mina fogar, men samtidigt jag kan jag inte vänta på Robin tills han har tid för då kommer det vara jul ända fram tills vi flyttar. Och de vill jag verkligen inte. 

Men anledning till jag skrev nu var för att jag skulle lägga in en bild på magen ifrån igår, då jag var i v25 (24+0) så här kommer det. :)
 
/kn


 
 
 
 

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0