blev donken då..

Skrivet: 2013-01-12 Kl. 17:32:48
Då jag jag lämnat min bil hos mamma och pappa, så fick jag låna pappas bil tills min är klar. Snacka om att jag har tur och en snäll pappa. Jag kan ju inte sitta i stöde och är ledig och inte ta mig någonstans.. ne du!
 
Men när jag kom till Bergsåker så tog jag mammas hund och gick en sväng, slängde in hunden i bilen och drog till mormor och morfar och hälsade på. + att jag tog med mig lite fisk till mormor och Robin har fiskat upp, och oj vad de uppskattades. Hon blev superglad och morfar också.. Så om ni vill göra era morföräldrar glad, ta med er fisk! haha. Efter de så åkte jag hem och hämtade upp mamma och vi drog till Willys och handlade lite, drog till birsta sen och käkade donken.. Jag som skulle göra soppa.. Men jag får väl göra det imorgon då :)
 
Men nu sitter jag och väntar på att filmerna ska bli överförd till intrernahårddisken för sen ska jag åka hem och förbereda en fruktsallad som jag ska äta ikväll, bjuda lillgubben på nyttigt istället för chips. Han skulle få sluta runt 22,00 idag, så hoppas på det då så det inte blir allt försent, jag saknar han ju.
 
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0