Bm imorgon.

Skrivet: 2013-01-17 Kl. 19:41:10

Jag har väl lixom inte haft tid att blogga, eller jo de har jag väl. Men inget att skriva om tycker jag väl. Samt att det är så tråkigt att skriva ifrån mobilen, det blir så mycket slarvfel, stavfel och ändringar.

Men som sagt, jag har ju varit hos sjukgymnasten igår då. Jag fick med mig en tens-maskin som ska hjälpa mig med foglossningarna. Jag har inte vågat använda den sen jag låg där, jag hade lite ont efteråt för jag är så öm i huden nu. Men ska prova imorgon igen och se hur de blir. Om de blir bättre. Jag vill ju liksom ha de på höfterna men de går ju inte.

Inatt har jag och robin sovit hos mamma och pappa, ska även göra det inatt också för han ska köra imorgonbitti och jag orkar inte kliva upp tidigt för art köra honom. Men runt 13 så ska jag till barnmorskan och mamma ska följa med för robin inte kan, samt att jag ska lyssna på hjärtljuden. Spännande. Och efter de så ska jag iväg och jobba :)

Har även hämtar min bil idag, så nu är rutan hel och fin :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0