Elins födelsedag

Skrivet: 2013-01-26 Kl. 16:46:29

Idag är de en dag då min bästavän fyller år, denna tjej som fyller år blir hela 22år. Ett stort grattis till dig elin bästa jonsson. Vi har haft 15år tillsammans och jag hoppas på fler. Gud vad gammal jag kände mig nu, har vi varit vänner så länge? Haha. Grattis iallafall igen.

Idag har jag och Robin varit på drakborgen tillsammans med min syster och hennes två barn. Snacka vilken lycka de är att se barnen så lyckliga. Alla barn springer och är helt galen, många barn stannade och tog tag i tim och drog i kinderna på honom och gav honom en kram. Haha. Sjukt.

Men nu är vi hos mamma och fördriver tiden så vi kan få åka till elin någongång. Vi ska fira henne ikväll, robin ska dricka någon öl också :) och en annan få köra bil, eheheh!! :)

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0