Gravidhjärna

Skrivet: 2013-01-15 Kl. 21:21:18

Vafan, skapligt less man blev när jag kom till sjukgymnasten då, då hade hon bokat för imorgon och inte idag som jag trodde, eller som vi kom framtill. Som tur va fick jag gå ifrån jobbet i rättan tid, annars skulle jag ju jobba 10-16 imorgon men nu blir de 10-13. Skapligt less.

Sen nu idag har jag jobbat då, fått varor så in i helvete, men de är ju bara bra de samt att jag har bökat på med gravidpennings ansökan! Helvete, det är inte bara att söka eller.

Och nu ligger jag och väntar på att robin ska duscha klart så vi kan äta kvällsfika. Jag är hungrig. Ehehehhe! Har sammandragningar som tusan nu också, haft en jobbig idag trotts allt.

/kn


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Molly

Kämpa på Kajsa! Tycker du är duktig som försöker hålla igång :) Ta det lugnt ibland bara och lyssna på din bebis och din kropp! Kram!

Tidpunk: 2013-01-15 @ 22:20:53
Bloggadress/URL: http://mollywood.devote.se
» linn Källström

Fin magen :)

Tidpunk: 2013-01-15 @ 22:41:49
Bloggadress/URL: http://liinnkaallstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0