idag och igår.

Skrivet: 2013-01-29 Kl. 14:08:27
Så, nu hade jag tänkt att slänga in ett litet inlägg.

Dagen igår började med att jag åkte till Josefine en sväng innan vi skulle vidare till birsta för att träffa Nathalie och Frida. Men där satt vi bara och surra och väntade in tiden. När tiden var inne så drog vi oss mot birsta, mötte upp brudarna och tog både en lunch och en fika på charm, supertrevligt. Alltid lika kul att prata med andra som också ska ha barn ungefär samtidigt. När vi var klar där så drog jag och Josefine till Ikea,babyproffsen och Willys. Jag handlade bara mat och betalade 2000kr utav vagnen. Men Josefine storshoppade till bebisen. Vissa har tur dom. Själv så får jag ta de lite lugnt på den fronten ett tag. Vi åkte sedan hem till mig och gjorde lite middag, pasta och korv. Sen var jag helt slut efter den dagen
 
Nu är jag på jobbet och idag klockan 16,00 så kommer Jossan (idebring) till mitt jobb för vi ska till matfors för jag ska köpa ett skötbord begagnat för 400kr. Känns ju lätt värt de. Hoppas de bara få plats i bilen. EHEH! Sen ska jag väl nog bara hem? jag har inget annat planerat. Och imorgon ska jag försöka komma ihåg att ringa till vårdcentralen och be att få träffa en läkare angående mina foglossningar! Få se vad han säger.
 
tack för mig
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0