Imorgon!!!

Skrivet: 2013-01-31 Kl. 23:23:32

Imorgon när jag vaknar är jag i v28, helt SICK! Då är de liksom bara två veckor kvar till 30! Och inte bara att jag är i v28 imorgon utan det är februari också! En månad närmare bebis och en månad närmare flytt! Eller bara 28 dagar närmare.

Idag har jag även hämtat ut en fäll som jag har beställt tills lillebebis kommer ut, som jag ska ha i vagnen. Super mjuk och gosig.

Men fan vad less jag är att min vårdcentral inte har tid för mig! Jag har ju så jävla ont och behöver hjälp. Vart ska jag vända mig om inte dom har tid? Blir se akuten då eller? Sitta i flera timmar och inte få hjälp iallafall.. Näru, någon måtta fåre vara!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0