Istappen är jag.

Skrivet: 2013-01-07 Kl. 12:16:10

Mobil inlägg kommer här!
Idag vaknade jag 10.30 och va fortfarande trött men ganska så snabbt inser jag att jag kan ju inte fortsätta att sova, så kollade igenom Facebook, insta och massa bloggar. Sen låg jag och drog mig ett bra tag för de är så jävla kallt här, kanske +15.. Men varmvatten har vi!! Så hoppas att värmen kommer senare då.

Igår kväll hade vi ju värme i lägenheten men de började att bli kallare runt 22.00 och då hade ju pannan lagt av!

Men nu ska jag till birsta och möta upp jossan, tänkte köpa en amningskudde, kudde till spjälsängen, lite kläder jag har hittat till lilleman och matlådor till oss själva! Vi få se om jag kommer hem med mer eller mindre.

Tar och bloggar sen då!
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0