Kiddo är vaken nu.

Skrivet: 2013-01-03 Kl. 09:40:14

Jävla iPhone. Att den ska rätta av sig själv, jag menar ju självklart jättefin och inte jätteformat igår de jag skrev om kläderna jag fick av harman! Haha:)

Men nu säger 3/4 appar att jag har klivit in i v24 (23+0) men jag väntar tills att säga de tills imorgon, för de är de en annan app som säger de. Sen är det väl alltid lite festligare att gå in i en ny bebisvecka på en fredag istället för en torsdag?;)

Sitter på jobbet nu och väntar på att datorn ska vakna till liv, jordens segaste dator. Men sen är de jobb på schemat. Efter de ska jag hem till mamma en sväng och hälsa på, sen blir de nog hem till mig. Men juste, bara jag och robin som inte har sovit på två dagar? Jag blir tokig på att ligga och snurra runt i sängen i flera timmar innan man ska somna. Och nu är jag ju helt knäckt, så sjukt trött. Hoppas på sömn inatt.

Nu är karatekid vaken.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0