Städ-dag i de fina vädret.

Skrivet: 2013-01-13 Kl. 11:07:31

Godmorgon.
Idag blev jag väckt av Tim, min systerson och gudson. Han hade som vanligt tagit Tinas mobil och där efter ringt mig. Och han surrar ju så mycket "hej hej, hej mamma, hej pappa, mamma, Tea" och sen efter typ 3min så hör man Tina, vem pratar du med då? Haha jag trodde hon va medveten om att Tim ringde till mig, men nej!

Så nu är jag vaken och har precis slängt igång en maskin med kläder. Och förhoppningsvis hinner jag slänga in en till senare idag! Vår tvättmaskin är ju så jävla seg och låter så mycket. Men idag måste vi tvätta, eller jag. Ska även på börja min broccolisoppa också, men tänkte vänta på att älskade prinsrobin få vakna först. Blir en städ-dag idag fastän min kropp skriker nej ifrån igår då jag bytte gardiner alldeles själv. :) men de måste göras.

Kvällen igår var toppen, supermysigt och fruktsalladen var ett stort plus tyckte robin :) de var ju kul att höra. Och filmen vi såg på var också bra, the hobbits. Så kvällen igår var lyckad:)

/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Tnilsson.blogg.se

JA du Tim! Fick du ej mä sängmobilen till sängen ,? Såg att du ej kryssat i den därnere på checklistan !? Åh fika du mä låna de fina svartvita sängskyddet ? Kanten ? <3

Tidpunk: 2013-01-13 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0