Ursäkta mig för hållningen på ena bilden.

Skrivet: 2013-01-11 Kl. 12:53:45

Då är vecka25 här alltid 24+0. Känns ju helt magiskt att vara i v25. Men så är det och nu är det 112 dagar kvar tills lilleman är beräknad.

Idag ringde sjukgymnasten upp och jag fick en tid den 15/1 och jag hoppas att hon tar mig på allvar denna gång. Men fram tills dess är de bara att köra med bältet på och gå med små steg! Yes.

Nu ska jag fara till jobbet, 14-20 idag och det kommer nog att vara lika lugnt som resten av veckan. Skönt! Få vila kroppen lite :) efter jobbet så ska jag till stan för att möta upp ida och elin för en fika på tant anci fröken Sara.

Nu sparkar lilleman otroligt hårt! Kul:)
/kn


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

Duktig du är som orkar! :) Hoppas vi ses snart så vi kan samla ihop lite fina bilder på magen! :)

Tidpunk: 2013-01-11 @ 13:01:41
Bloggadress/URL: http://fotografmahuldan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0