22/6

Skrivet: 2013-06-22 Kl. 15:03:37

Mysig kväll igår med 3 rättermiddag och kubbspel. Tjejerna mot killarna som vanligt och vi tjejer sög! Killarna vann alla gånger. Men Walter fick umgås med Edit lite, inte för att dom la märke till varandra dock.. Men kul ändå :)

Sen inatt har varit den värsta natten i mitt liv. Både jag och robin vaknade av att Walter gallskrek. Har aldrig hört han gråtit sååå mycket någon gång. Förmodligen var det magen för han pruppade jätte mycket tills de kom bajs och då blev han lugn sen. Men hans gråt skar i mitt hjärta och även mina öron och man såg verkligen hur ont han hade. Mammas <3

Sen nu till lunch kom Robins syster linda och farmor Karin och hälsade på lillaw. Han surrade och skrattade. Härligt att dagen blev bättre än natten. Men nu sitter jag och dricker kaffe och försöker komma till liv. Min skalle är tuuugn idag. Känns som att de är åska i luften.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0