Fotboll

Skrivet: 2013-06-15 Kl. 18:54:27

Idag har jag och Walter varit på fotboll med svärdotra min, edit och hennes morsa, min vän josefine. Stöde-Timrå och Timrå vann tråkigt nog. Men jag fick lite "egentid" med josefine och surra massa strunt, och mammaprat.

Vidare hem och matade lillaw och matade mig själv. Sen säger robin att han ska ha kvalitetstid med lillaw och sprang in till sovrummet. 5minuter senare så sover båda två. Är de kvalitetstid de? Undra när jag ska få den kvalletiden då. Smått avis och väldigt ensam sitter jag och kollar på skittv och inser vad jag behöver städa lägenheten. Spy-handdukar, lillaw kläder, filtar och massa bebisleksaker tametusan överallt. Men tänker om och tänker att jag få ta de imorgon. Haha!

Men imorgon blir det dop för lillaw's kompis Manfred. Så ingen städning då heller. Wops, då får väl jag städa någon annan dag då. Men INTE NU! :)

Trevlig bild på morgon"mys". Skit förbannad Walter som är as hungrig. -men vänta gubben, mamma ska bara knäppa ett kort till.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0