Klump<3

Skrivet: 2013-06-07 Kl. 11:05:24

Som jag hade tänkt, lillkorven hade gått upp i vikt och väger nu 5345gram. Mammas kille, här går det undan. :) allt gick bra på BVC idag.

Inatt har jag blivit fortskämd, 23.00 åt han och sen somnade han och jag var vaken fram till 00.30 typ sen hoppade jag i säng, sen vaknade jag 5 typ av att han va hungrig och sedan runt 9, snacka om underbar unge!! Jag känner mig utvilad idag. Helt underbart.<3 vaknade även upp utan feber idag också. Älskar livet idag, livet är lätt som mamma, iallafall idag.
Älskade son, älskade familj, älskade liv.


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Lina Käll

Hej

Tänkte bara fråga hur ni kom fram till att välja rätt vagn? Det finns så mycket att välja mellan. Man blir ju snurrig. och vad har ni för vagn? PS Jättebra blogg. Kram :)

Tidpunk: 2013-06-07 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0