Km och kg

Skrivet: 2013-06-20 Kl. 10:34:08

Godmorgon!
Inatt har jag haft en otrolig lyxnatt. Igår fick lillen mat runt 22 och sen va han bökig i en timme innan han kunde somna, så då passade jag på att lägga mig också. Sen vaknar han 5 och ska ha mat! Alltså fatta ni? 5!! 7 1 1/5 timme sov han och jag knaprade ihop 5 timmar rakt av. Snacka om pigg morsa. Sen imorse väckte han mig vid 9 för mat, underbara son! Tack för den underbara natten med massa timmar sömn och en glad son.

Igår när jag såg alla duktiga människor som tävlade så kunde jag bara inte sitta still på en stol och titta på, så jag smörade på mig skorna och la ungen i vagnen och tog en prommis på 4.3km,80squats och plankan 3x30! Sjukt duktig och stolt över mitt lata ja! Och lyckligare än mig kunde man inte hitta imorse. För exakt en vecka sedan vägde jag mig och vägde mig nu igen, 3kg mindre på vågen! De tar sig!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0