Nu kör jag!

Skrivet: 2013-06-13 Kl. 00:40:20

Idag kom som sagt jossan på besök, myste med Walter och snackade skit. En kort prommis blev de också. Efter de så for hon hem.

Och då gjorde jag plankan 4x20 sekunder och sedan har jag börjat med squats. Börjar denna dag med 50st och ökar med 5 varjedag sedan "ledig" var fjärde dag i 30 dagar. Sen jävlar ska man få en snygg röv som heter duga. Men dra åt helvete så jobbigt de va. Mins ben är som spagetti fortfarande. Men nu är det bara att bita ihop och köra på. Mer prommisar och längre kommer att printas in i mitt dagliga schema! Enda undan tag är dåligt väder! ;) jag är peppad och taggad! Längtar till morgondagens squats.

Imorgon blir det bland annat BVC klockan 11 typ för vägning av Walter.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0