Saknade vänner på främmande

Skrivet: 2013-06-19 Kl. 15:15:54

Som nybliven mamma med tusen hormoner som inte gör sig gott i min kropp. Och att älska sin son så mycket att de gör ont i min kropp att ens lämna ifrån sig honom om jag bara ska på toaletten till och med. Och att lida och sömnbrist, och en väldigt låg energi nivå när jag knappt hinner att äta + hormonerna, så är det ändå jag som är boven i det hela.

Ibland önskar man att folk hade mer förståelse än vad det har!

Idag kommer de främmande till mamma och pappa där jag bor nu (robin jobbar 14-00 tråkigt för mig att sitta ensam hela dagarna), Ida och elin ifrån klassen från hp! Spännande och roligt såklart. Har saknat dom så mycket. Vi har ju inte träffats så mycket då vi är på olika stadier i livet, men idag blir det andra bullar. :)

/kn


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» harman

Du är en sån himla bra mamma Kajsa! Läser din blogg jämt! Hoppas jag stöter på er något snart!

Tidpunk: 2013-06-19 @ 16:28:02
» Idis

Hej, ja det var jättekul! Vi ses snartigen. ;)kram! :)

Tidpunk: 2013-06-20 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0